Moncarapacho

16 februari 2023 - Moncarapacho, Portugal

Vandaag donderdag 16 februari
Gisteren aangekomen in Moncarapacho en meteen om 5 uur happy hour bij Wil en Jan vrienden van ons uit Friesland die wij eerder ook al hadden ontmoet hier 3 jaar geleden. Heel gezellig daarna lekker gegeten en boekje lezen en op tijd weer naar bed.
Vandaag op tijd weer op en heerlijk douchen in het mooie sanitair van deze prachtige camperplaats. Deze plaats is alleen voor vrienden en bekenden van Hans, de eigenaar hier. Vanmiddag zijn we gaan fietsen naar Fuseta en hebben daar ook weer heerlijk gegeten voor weinig. 4 man 48 euro toppie.

Ook hebben we nog even over de camping in Fuseta gelopen, maar wat een drukte. We stonden nog even stil bij de camper van  Herman die wij 3 jaar geleden ook hadden ontmoet een aardige man, maar die is helaas 2 weken geleden overleden.

Eten in Fuseta met Wil en Jan Camper van Herman oude versie  Camper van Herman Fuseta 2023

Toen weer een prachtige fietstocht terug en nog even een paar kleine boodschapjes. Daarna weer op de camperplaats heerlijk in het zonnetje en nu in de camper met op de radio het verslag van Ajax tegen Union Berlin wel spannend maar geen winst voor Ajax jammer genoeg.

Camperplaats H&E-10 Camperplaats H&E-17 Camperplaats H&E-8 Camperplaats H&E-9 Camperplaats H&E-12 Camperplaats H&E-13 Camperplaats H&E-14 Camperplaats H&E-15 Camperplaats H&E-19 Camperplaats H&E-20 Onze Mac-Louis Camperplaats H&E-11

Camperplaats H&E  Camperplaats H&E-7 Camperplaats H&E-6 always-happy-hour-Al-Ro

Hier begint ook een dezer dagen het Carnaval en daar gaan we zeker kijken lijkt ons wel leuk, in Nederland vinden we er nooit iets aan maar hier wil ik het wel een keer mee maken. We gaan het zien.

Carnaval_Moncarapacho-2 Carnaval_Moncarapacho-1

1. Han van Putten:
    16 februari 2023
    Een camperplaats alleen voorvrienden van Hans? Is dat op zijn eigen terrein, en de rest van het jaar gesloten? Jullie hebben er dus geluk mee, leuk hoor ! Ik ben benieuwd naar de carnaval foto's vanuit Zuid Spanje.
  2. Marie Grapendaal:
    17 februari 2023
    Prachtige plek daar bij Hans, heerlijk en mooi fietsen.

Staat dat oude huis er nog waar we binnen zijn geweest?
  3. Ron Schutte:
    21 februari 2023