Toch maar wat eerder vertrokken uit Motril.

28 maart 2023 - Mar Menor, Spanje

We zijn eerst nog even naar Salobrena geweest en hebben daar aan het strand een heerlijke Paella gegeten met daarna een overheerlijk toetje, een soort Brownie.

SALOBRENJA-1 SALOBRENJA-3 Camping Mar Menor

We gingen daarna richting Puerto de Mazaron waar we een mooie camping hadden uitgezocht (campinglastorres), maar daar aangekomen kwamen we tot de ontdekking dat we daar niet konden fietsen. Dus maar 1 nachtje gebleven en toen vertrokken naar San Javier daar niet ver vandaan.
Hier aangekomen op zaterdagochtend een prachtige camping met ruime plaatsen aan zee en ook een prachtig zwembad maar daar was het nu wel te koud voor.

MARMENOR-9 MARMENOR-3 MARMENOR-WASDAG MARMENOR-5

We zijn s'middags meteen gaan fietsen en toen we bij de boulevard aankwamen zagen we dat we hier al eerder waren geweest alleen via een heel andere route en andere camping. We hebben toen ongeveer 4km over de boulevard gefietst zo lang was die.

MARMENOR-6 MARMENOR-7 MARMENOR-78 MARMENOR-5-A

En daarna natuurlijk een terrasje gepakt aan zee. Zondag  nadat we de was hadden gedaan ook weer fietsen en maandag en dinsdag ook.
Vandaag dinsdag ontdekten we een nieuwe route vanaf de boulevard naar de camping Zona Canina prachtig.

MARMENOR-2 MARMENOR-2-a MARMENOR-1 MARMENOR-ALICE-3

Morgen woensdag gaan we naar Altea en gaan daar wat mooie dingen bekijken als dat een beetje lukt met de rollator van Alie.

ALTEA-1 ALTEA-2

Het is een prachtig gebied hier, De Mar Menor is een lagune in het zuidoosten van de regio van Murcia in Spanje. De lagune is gescheiden van de Middellandse Zee door een strook land, La Manga del Mar Menor genaamd, die 21 km lang is tussen de 100 en 1200 meter breed is.

O ja Alie heeft in Spanje ook nog Grimberg bier gevonden bij de Lidl

Ron-Grimberg-2 always-happy-hour