Van Conil de La Frontera naar Motril

22 maart 2023 - Granada, Spanje

Maandag aangekomen in Motril. We wilden eerst eigenlijk naar Torrox gaan, maar daar aangekomen hadden we al vlug in de gaten dat fietsen daar niet te doen was. Geen probleem we waren redelijk op tijd dus belden we even met een camping in Motril waar we 4,5 jaar geleden ook al waren geweest met Piet en Marie en daar hadden ze plaats. Eerst een plaats toegewezen gekregen maar die bleek te klein en toen even zoeken en we hadden een prima plek vlak bij het sanitair dus dat was ok. Alles in orde gemaakt en toen een drankje gedaan  en heerlijk geslapen.

sneeuw sneeuw-zoom PAPEGAAIENBLOEM-1  POESJES-3

RON MOTRIL POESJES-1  ROOKVRIJ STRAND-2  MOTRIL-4

Volgende dag lekker fietsen naar Motril, daar aangekomen was het wel druk maar niet echt gezellig. We hebben daar ook een terrasje gepakt en wat rond gelopen en toen maar weer vlug terug en daar bij de haven lekker gegeten. Ook nog wat fotos gemaakt met op de achtergrond nog net zichtbaar een beetje sneeuw wat toch wel fantastisch is aan de ene kant de oceaan en als je je dan omdraait zie je de sneeuw van de Sierra Nevada.
Toen terug, heeft Alie zich wel weer vermaakt met de poesjes. En weer een welverdiende nachtrust want die had Alie wel weer nodig.

MOTRIL-2 MOTRIL-1 HET ZWITSERLEVENGEVOEL-6 HET ZWITSERLEVENGEVOEL-4

Vandaag woensdag een wandeldag met de rollator om de knie een beetje te trainen want die wil nog steeds niet helemaal recht en daardoor heeft Alie ook veel pijn in haar rug. Dit alles ging gepaard met enkele stops onderweg met als eerste een kopje koffie en toen even verder wandelen langs de voormalige verblijfplaats van Koningin Fabiola en op het volgende terras weer een biertje en een wijntje.

DE MUUR VAN HET VERBLIJF VAN FABIOLA ALIE KIJKT OVER DE MUUR VAN HET VERBLIJF VAN FABIOLA  GOLFCLUB-MOTRIL

En toen moesten we weer terug en zijn we weer gestopt bij ook weer een heerlijk restaurant waar we een heerlijke visschotel hebben besteld voor 2 personen en dat was overheerlijk. Hier kregen wij het Zwitserleven gevoel. En daarna weer naar de camper en overmorgen vrijdag gaan we weer een stapje naar boven. We willen ongeveer de eerste of 2e week april weer in Nederland zijn, want ik moet voor oogcontrole naar het ziekenhuis en Alie voor haar knie.

1. Han van Putten:
    22 maart 2023
    Lekker hoor, dus de terugreis is eigenlijk al begonnen. Nou, doe maar rustig aan en blijf er nog even van genieten.