Conil de la Frontera

15 maart 2023 - Conil de la Frontera, Spanje

Ook vorige week weer allemaal hetzelfde eten, drinken fietsen, boekje lezen filmpje kijken en slapen en dat allemaal in Spanje heerlijk om hier te zijn en eens lekker niks moeten. Afgelopen zaterdag nog de laatste Happy Hour in Moncarapacho met de nog overgebleven camperaars. Ook dit was natuurlijk heeeeel gezellig met Henriette, Coby, Hans, Kim, Edwin en Alma. Daarna gewoon weer lekker slapen en 's morgens op tijd weer op want we vertrokken naar Spanje.

altijd tijd voor happy hour 2023  laatstedagbijhans

Daar aangekomen op de camping zette ik de camper achteruit en raakte daarbij een struik en die stond op 50cm van af de buren. Toen raakte een heel klein takje zijn caravan en toen draaide hij al brullend zijn raam open en begon meteen tegen Alie te schreeuwen de klootzak en toen gaf Alie hem even voor drie stuivers mee en was de man wel even stil en droop af naar binnen, dus daar hadden we geen last meer van.

conil-camping roche  Bozebuurman-conil-de-la-frontera-1 Bozebuurman-conil-de-la-frontera-2

Buiten nog wat voetbal gekeken tot het einde en toen moe maar voldaan naar bed.
Volgende dag (maandag) de boel een beetje verkennen en wat boodschappen doen en toen kwamen we er achter dat we hier 3 jaar geleden ook al waren geweest op een andere camping La Rosaleda. Ook hier weer een Mercadona waar echt alles te koop is. Lekker bier 12 blikjes voor 3,37 en ook de wijn is redelijk van prijs. We hebben ook nog een bezoek aan het haventje gebracht en ook daar weer lekker iets gedronken.

Puerto-conil-de-la-frontera-5 Puerto-conil-de-la-frontera-3 conil-de-la-frontera-2 Puerto-conil-de-la-frontera-4 Puerto-conil-de-la-frontera-2Bier Clasica overheerlijk alice-conil-de-la-frontera-5 alice-conil-de-la-frontera-1

's Avonds lekker buiten koken en eten heerlijk.
Dinsdag weer naar Conil om een nieuw Simkaartje te halen en doorgereden naar het strand. Hier ontdekten we weer het zelfde plekje met allemaal poesjes en toen was Alie weer blij, op het nabij gelegen terrasje en Pilsje en een wijntje en toen weer richting de camping wat toch wel vermoeiend was al die heuveltjes.

Alie met de poesjes in Conil de La Frontera Alie met de poesjes in Conil de La Frontera-2 Alie met de poesjes in Conil de La Frontera-2 conil-de-la-frontera  conil-de-la-frontera-1

Maar daar aangekomen even een tukkie en weer zorgen voor de interne mens wat we samen hebben gedaan, Alie alles gesneden en gedaan en ik af en toe roeren. Het werd een overheerlijke Chili con carne met als specialiteit Linzen met Chirizo. Kortom heerlijk gegeten met een biertje en een wijntje.
Vandaag woendag begonnen met een klusje voor een klant, een maandelijkse nieuwsbrief waar ik wel meer dan een dag mee bezig ben. Het is hier inmiddels 23 graden dus ik ga snel naar buiten. Het waait wel hard.

het weer op 15-03-2023

See you later

1. Nous Schutte:
    15 maart 2023
    Wat een heerlijk leven... ik zou willen dat ik even langs kon komen hoor!!!
  2. Joyce van Hamersvelt:
    15 maart 2023
    Ik ruik jouw chili Aaltje, heerlijk! Fijn dat jullie het nog steeds goed hebben. Blijven daar!!!!!
  3. Hantje Kooistra:
    15 maart 2023
    Was hier wel wat rustiger 😁. Geen stresskikkers.Nog een goede reis en geniet ervan
  4. Han van Putten:
    16 maart 2023
    O o o, wat krijg ik door jouw verhalen zin in mijn vakantie! Maar dat duurt nog even, helaas. Geniet ervan !