9 maart 2020 - Xeraco, Spanje

Waar blijft de tijd....................

Vrijdag 27 februari
We waren uitgenodigd bij onze nieuwe buren Patricia en Hans in Altea Hills.
We zouden eerst op de fiets gaan maar dat zou een hele klim worden, Hans heeft ons toen opgehaald met de auto en dat was maar goed ook want dat was met de fiets nooit gelukt. Wat wonen die mooi in de bergen van Altea een prachtige villa met alles er op en er aan, mooie tuin zwembad etc.etc. We hebben gezellig geborreld en Patricia en Hans hebben ons toen naar de camping gebracht en daar nog een afzakkertje gedaan.
Kortom weer een leuke belevenis.

Img_5391c9df0a33-0766-46ad-985b-454bf4e02f5c - kopie

Zaterdag 28 februari
Alie wou gaan winkelen in Altea en dat hebben we dan ook gedaan en daarna lunchen aan de boulevard en weer naar de camping happy hour.

Zondag 1 maart
Op de fiets naar Albir en verder een relax dagje.

Maandag 2 maart
Voor 3 dagen een auto gehuurd. Ik kon hem om 12 uur ophalen en we zijn toen meteen maar wat gaan toeren, we kwamen uit in Polop een heel leuk plaatsje met hele smalle straatjes daar lekker wat gegeten en gedronken en toen een flinke wandeling gemaakt.

Pznw8937Naqn3508Elqc7726Pkrf8796

Dinsdag 3 maart
Ook weer een tripje met de auto door de bergen naar Colle de Rates een prachtige en indrukwekkende trip veel bochten en mooie vergezichten, ook daar weer gegeten natuurlijk Alie een lekker tongetje en ik een overheerlijke Sate maar niet zoals bij ons aan stokjes maar gewoon veel vlees op je bord en heerlijke frietjes. Daarna zijn we even doorgereden naar Benidorm en hebben een bezoekje gebracht aan Jack en Wil de Bruin kennissen van ons uit het dorp.En toen weer naar de camping je raad het al weer even happy hour.

Img_5503coll-de-rates158e1cfb-8c7a-433f-8936-973cc81f79f0

Woensdag 4 maart
Ook weer een tripje met de auto door de bergen maar nu naar de watervallen van Algar. Ook indrukwekkend om dat allemaal te zien maar dat tripje duurde niet langer dan 2 uur. Daarna naar Calpe waar we aan de boulevard een hapje zijn gaan eten. We mochten de auto gebruiken tot donderdag ochtend 12 uur maar hebben hem woensdagmiddag teruggebracht.

Img_5519Img_5511Img_5510LTZK6478Img_5514IMG_5524

Donderdag 5 maart
Nadat we de camper een goede beurt hadden gegeven hebben we afscheid genomen in Altea, eerst nog een afzakkertje aan het strand en toen een heerlijke Pizza.
Die was zo groot dat hij over de rand van het bord uitstak maar wel heeeeel lekker.

Img_5529 - kopieImg_5534Img_5535Dcme3993[1] - kopieImg_5535

Vrijdag 6 maart
Vrijdagochtend vertrokken naar Xeraco een plaatsje ongeveer 75 km verder naar boven.
Daar aangekomen een beetje gerelaxed en happy hour. Het waaide zo hard dat ik de schotel maar naar beneden heb gedaan om ongelukken te voorkomen.

Zaterdag 7 maart
Zaterdag lekker verse broodjes gehaald op de camping en lekker ontbijtje. De wind was nog behoorlijk en het was eigenlijk niet te doen om te fietsen. We zijn toen maar een rondje gaan wandelen. We moesten ook nog wat boodschappen gaan doen maar om welke reden weten we nog niet maar alles was hier gesloten dus geen boodschappen, maar we hadden natuurlijk nog wel wat te eten in huis.
's Avonds wat tv gekeken en lekker slapen.

Zondag 8 maart
Zondag op tijd op en douchen en verse broodjes en croissants halen en ontbijten. Het is een prachtige dag en we zijn op de fiets naar Gandia gereden een mooie route en daar hebben ze een prachtig zandstrand. Lekker op een terrasje calamaris gegeten en toen weer naar de camping en onderweg nog wat sinaasappelen geplukt . 's avonds nog in het restaurant van de camping een kleinigheidje gegeten niets bijzonders maar wel te duur!!
Al met al hebben we het niet echt slecht..................toch.

Img_5559Img_5558Img_5555IMG_5568Img_5566Img_5553

We blijven tot a.s.donderdag 12 maart op deze camping en gaan dan naar Camping Monmar in Moncofa en blijven daar tot ongeveer de 16e en dan naar Hospitalet en vandaar uit echt richting Nederland en zijn dan eind maart thuis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marie Grapendaal:
    Vettttt levensgenieters. Op naar de ganzen. Ben jaloers xxxx
  2. Yvonne:
    9 maart 2020
    Ziet weer geweldig en gezellig uit. En dat lekkere eten mmm. Jullie zien er goed uit mooi kleurtje. Nog veel plezier en tot snel weer liefs van ons 😙😙😙
  3. Joyce van Hamersvelt:
    9 maart 2020
    Blauwe luchten, volle glazen en borden, lekker bruin en nog geen ons eraf!! Haha. Hier is het kut met alleen maar corona paniek we worden er niet goed van maar het is nu eenmaal zo. Komt ook wel weer goed hoop ik. Tot dusver er gebeurt hier verder niet veel, regen, wind zeg het maar, heb wel een andere auto gekocht een Opel Agila, ben er heel blij mee, ff wennen hoor maar wel stuurbekrachtiging dus dat scheelt. Tot snel lieverds en doe rustig aan en voorzichtig dikke kus