Einde avontuur

15 maart 2020 - Pont-à-Mousson, Frankrijk

Lieve vrienden en familie, ons avontuur is voorbij!!

Moesten we vorig jaar januari 2019 noodgedwongen naar huis omdat Alie haar enkel had gebroken, nu 2020 moesten we ook weer noodgedwongen naar huis vanwege het Coronavirus.
We zijn afgelopen zaterdag plotseling uit Bernicarlo vertrokken op aanraden van de campinghouder. We dachten dat we de grens naar Frankrijk niet over zouden komen maar dat viel allemaal wel mee.
Zaterdag overnacht op een camperplaats in Frankrijk Domaine de la conselliere bij Bezier samen met 2 andere Nederlanders die we op de camping in Benicarlo hebben ontmoet. De prijs van de camperplaats was eigenlijk 10 euro, maar omdat we ieder een doos wijn kochten was het verder gratis. Prima douches en toilet.
's Morgens vertrokken met als doel zo ver mogelijk te komen en dat is hier in Frankrijk Pont-a-Mousson camping Port-de-Plaisance. We hebben net vernomen dat de camping vanavond dicht gaat en dat er niemand meer op mag. Wij vertrekken hier morgen vroeg en hopen maar dat we de grens overmogen bij Luxemburg en anders rijden we naar Belgie.

Port de Plaisancedomaine de la conseillere

1. JACK DE BRUIN:
    15 maart 2020
    Wij blijven maar net zo lang op onze camping Benisol totdat alles weer wat normaler is. Wel wat extra regels, 🤔 maar voorlopig nog lekker weer 🌞. Wij hebben ook op camperplaats Domaine de la conselliere gestaan, 🏕 hartstikke leuk. Goeie reis, tot ziens en een behouden thuiskomst. 🙋‍♂️🙋‍♀️