25 februari 2020

26 februari 2020 - Altea, Spanje

De week van dag tot dag en wat gaat de tijd snel!!

Donderdag 20 februari Altea

Lekker dagje om te poetsen, het weer was toch niet zo bijzonder.

Binnen stofzuigen en bedden verschonen dus ook de was gedaan. 's Middags werd het weer wat beter en hebben we nog even samen buiten in de zon happy hour gedaan zonder Marie en Piet.
Marie en Piet hadden woensdag een Pechdag want tijdens het lunchen in Valencia werden ze even afgeleid en is haar tas gestolen. Alles zat erin autosleutels, paspoorten, scootersleutels kortom een grote ramp.
Nu moeten ze nog een heleboel regelen om door te kunnen via de ambassade voor noodpaspoorten etc.

Vrijdag 21 februari 2020 Altea
Vandaag de grote dag !!! We hebben afgesproken met onze nieuwe buren Patricia en Hans om half elf op een terrasje aan de boulevard. Het werd een geslaagde ontmoeting eerst een lekker kopje koffie en na verloop van tijd een wijntje en een biertje en daarna nog een lekkere lunch heerlijke kroketten met brood en die waren deze keer wel lekker al met al heel gezellie. Daarna boodschappen en naar de camper.
Toen nog een kleine happy hour.

6d346fab-7fce-4cfa-bc94-ff1badc6028b

Zaterdag 22 februari 2020 Altea
Laat in de middag naar de boulevard gegaan en daar gekeken naar een nieuewe tas voor Alie en die hebben we gevonden in een heel leuk winkeltje (buffelleer). Daarna nog een lekkere sandwich gescoord.

Img_533429c6e092-c060-412d-b6c2-e47dc189a2a97ce99257-bc5f-4b80-8f0a-c8f038bc348e

Zondag 23 februari 2020 Altea

Alweer zo'n mooie dag.Lekker zoals altijd vroeg op en lekker lezen in het zonnetje.
's Middags naar Albir een plaatsje verderop. Daar was het markt en zo ontzettend groot dat we halverwege zijn afgehaakt. Heb er nog wel een petje gekocht. Aan het begin stond een kraam met gebraden kippetjes en dat rook daar zo lekker.

the-chicken-manAlbir_centrumImg_5303

De mensen stonden echt in rijen te wachten ongeveer 65 man. Daarna zijn we een zijstraat ingeschoten om iets te lunchen. We vonden een gezellig tentje en tot onze grote vreugde hadden ze daar Frikadellen en die hebben we toen besteld Frikandel speciaal met frites heerlijk, buikje vol en toen weer naar de camping en vlak voor de camping een strandtentje nog een afzakkertje.

Maandag 24 februari 2020 Altea
Lekker rustig aan. Boodschappen bij de Mercadona in Altea en toen boodschappen naar de camper gebracht en toen lunch. Weer naar Albir met de fiets natuurlijk Alie op de mijne en ik op die van Alie want zoals jullie al wisten die van Alie is de moter kapot. We gingen even kijken bij de berg niet met de bedoeling om die helemaal te beklimmen, maar alleen een klein stukje. Maar toen we een stukje haden gelopen besloten we toch maar helemaal naar de vuurtoren te gaan wat een hele klim was, maar we hebben het gehaald.
Morgen koffie drinken met Ank en Willem.

Img_5336Img_5337Img_5335Img_5333Img_5051

Dinsdag 24 februari 2020 Altea
Om 11 uur afgesproken met Ank en Willem en die waren er nog eerder dan wij.
Eerst lekker koffie en daarna de markt over. Mooie slippers gekocht en Alie natuurlijk afdingen want dat lukt mij nooit van 35 naar 25 euro . Daarna een mooi overhemd gezien van 22 euro en Alie weer proberen naar 20 euro maar hij deed het niet dus.....heb ik geen mooi overhemd. We moesten ook nog een mat hebben in de camper en hebben dat daar nog gevonden Alie ook weer afdingen van 22 naar 18 euro. Toen lekker een terrasje aan de boulevard en een lekkere lunch, en afscheid genomen van Ank en Willem. Toen naar huis en de vloerbedekking op maat gemaakt en daarna rusten en happy hour.

Img_53480a4b0393-99e1-44b6-b9e0-7b94d764fef3

1. Joyce van Hamersvelt:
    26 februari 2020
    Leuke bloementjesbroek Ron!!! Alie nieuwe zonnebril zie ik, ik zie ook vieze frikandellen, prachtige vergezichten en......een afgezakte broek van Ron. Jullie zien er geweldig uit en hebben het super fijn samen!! Was de Sangria lekker!!! Happy couple, happy hour dikke kus. Hier ligt sneeuw en is het K weer. Tot snel