De meeste campings gesloten

20 januari 2023 - Montagnac, Frankrijk

Donderdag vroeg vertrokken goed weer en onderweg hier en daar een beetje sneeuw. We dachten een camping gevonden te hebben op internet en waarvan ze gezegd hadden dat die open zou zijn maar helaas we stonden voor een gesloten poort. Toen hebben we nog 5 of 6 campings gebeld en allemaal gesloten.Toen naar een camperplaats en die was naast een wijnproeflokaal.

lekker wijntje

Mooie plaats maar geen sanitair en ook geen stroom we konden alleen het chemisch toilet legen. We hebben daar toch maar een doosje wijn gekocht.
's nacht de kachel aan want het was -3 graden. Vroeg uit de veren en weer onderweg naar het mooie weer. Vandaag weer hetzelfde lied alle campings gesloten. Alie heeft nog een adresje gevonden op internet Montagnac waar we al eens eerder waren geweest toen we vanwege de corona moesten vluchten.

domaine de la conseillere

montagnac

We zitten weer bij een wijnboer maar hebben dit keer geen wijn gekocht want we wisten van de vorige keer nog dat die niet lekker was.(gewoon niet te zuipen). Morgen naar onze vrienden in Vidreres.

vidreras-2

het weer onderweghet weer in montagnaclekker wijntje