Onze eerste vakantiedag 18-01-2023

18 januari 2023 - Esch-sur-Alzette, Luxemburg

Hallo lieve allemaal,

Vandaag de eerste dag en die begon nogal wat rommelig dus we zijn wat later vertrokken.
Eerst toch nog even de laatste boodschapjes bij AH en Lidl en nog even extra vitamine ingeslagen.
Onderweg moesten we zeker tanken maar zoals altijd weer te laat dus hebben we een heel stuk om moeten rijden voordat we een pomp hadden gevonden. Toen richting Luxemburg en nu op een camping in Esch-sur-Alzette dat is een gemeente en stad in het zuiden van het Groothertogdom Luxemburg en de hoofdplaats van het gelijknamige kanton, gelegen aan de rivier de Alzette. Heel leuk maar het blijft ontzettend koud -1.

camping_gaalgebierg

Camping_Esch-1

het weer 18-01-2023

1. Han van Putten:
    18 januari 2023
    Oke, onderweg dus, dat is lekker, ook al is het koud hier in Luxemburg. Jullie zijn onderweg naar het mooie weer, en dat is een fijn vooruitzicht ! Goeie reis !
  2. Joyce van Hamersvelt:
    18 januari 2023
    Goed voorbereid bezig, not. Maakt niet uit, verwarming aan, lekker tegen elkaar en morgen weer gas erop! Haha kus
  3. Trees Kapsalon Hairline:
    18 januari 2023
    En hele fijne vakantie samen, neem t weer van... hier vriest t...
    Groetjes Trees
  4. Hetty:
    18 januari 2023
    Super en een hele goede reis, en elkaar maar goed warm houden dan😉😘
  5. Christel/ Frank:
    18 januari 2023
    Hallo … camper vrienden …… geniet ervan en we blijven jullie volgen in deze mooie reis . Groetjes uit Heeze 😍
  6. Pauli:
    18 januari 2023
    Heerlijk dat alles weer mogelijk is, ook met de gezondheid van Alice. Dat wordt weer genieten. Hele fijne tijd, en hou ons op de hoogte 👍🙋‍♀️😎
  7. Jhon:
    18 januari 2023
    Hele fijne reis, ik hoop jullie snel op bezoek komen bij ons in Rojales..
  8. Marie Grapendaal:
    18 januari 2023
    Yes, op pad. Fijn luitjes. We hadden het net nog over jullie😃😃😃. Maak er wat moois van, dikke tuut. Piet en Marie
  9. James Croque:
    18 januari 2023
    Lekker genieten. Veilige reis en heel veel plezier
  10. Nous Schutte:
    18 januari 2023
    Fijne reis... is het al happy hour?
  11. Ron Schutte:
    Elke dag om 5 uur Happy Hour
  12. José/Hay:
    18 januari 2023
    Fijn dat jullie onderweg zijn.
    Goede reis !!
  13. JACK DE BRUIN:
    18 januari 2023
    Leuk en heerlijk om aan zo'n trip te beginnen en het barre winterweer achter je te laten. We hebben vanaf oktober aangename weersomstandigheden, 😎 gemiddelde temperatuur rond de 20° en een paar druppeltjes regen😏 We zien wel wanneer jullie in de buurt zijn. Wij staan nog steeds op camping Benisol, Benidorm