30 november 2019

1 december 2019 - Moncarapacho, Portugal

Vrijdag.
Alweer een mooie dag om te fietsen naar Moncarapacho. We wisten een mooie route "tunneltje onderdoor dan 1e groene container links en dan weer groene container links, prachtig langs cactussen, manderijnen, sinaasappelen, citroenen etc etc.
Natuurlijk niet vergeten de specaliteit in Portugal blaffende honden achter mij aan. Gek dat ze mij altijd moeten hebben. Dus benen omhoog🤣. Toen lekker in Moncarapacho koffie op een terras bij (DA ANA) in het zonnetje heerlijk genieten. Vandaag geen pastel de nata erbij, want we groeien bijna dicht.
Terug naar dat oude huis waar we al eerder langs waren gereden om sinaasappelen te plukken dit huis dateert uit 1929.
Voor de liefhebber een mooi opknappertje. Mooie Portugese tegeltjes en oude glazen karafjes gevonden. De dames zijn er binnen geweest.
Zij vonden het spannend om in zo'n oud huis rond te kijken. Vooral als er iemand op het deur klopt en dat was Piet natuurlijk ze schrokken zich helemaal wezenloos. Toen weer terug naar de camping en Happy Hour

's Avonds om 21.00 uur naar het theather. Daar speelde een leuk bandje. Door de  zanger die ons nog herkende van de vorige week bij de Karaoke werden we hartelijk welkom geheten. Al gauw kwamen er meer mensen, ook onze nieuwe Franse vrienden die bijna geen woord Engels spreken, en wij geen Frans!!

Om 23.00 uur vonden we het tijd om op te stappen want ze werden steeds slechter. Lekker nog even tv gekeken en toen naar bed.

78235933_2902350369799620_6684955603669876736_nImg_4118Img_4115BENBPIETENMARIEpietenmarieImg_4120Img_4111

1. Jet Schutte:
    2 december 2019
    Leuk leuk leuk..het klinkt allemaal heerlijk...Hier niet veel gebeurd..het is zonnig weer
  2. Jowan:
    2 december 2019
    Als ik lees wat jullie iedere dag gezellig opvreten en zuipen, kom je straks in de problemen met je max toelaatbaar laadvermogen van je campert !
  3. Ron Schutte:
    2 december 2019
    Daar zitten we toch al flink overheen!!