26-29-November 2019

29 november 2019 - Fuseta, Portugal

Nieuwe ronde nieuw geluk.
Afgelopen week weing spannends, maar afgelopen dinsdag hadden we een nieuwe route langs het water ontdekt en kwamen we uit bij een soort einde van het eiland en daar waren ze oesters aan het verschepen in een grote container, het ging om 22 ton !! Mooi gezicht was dat zo aan het water en ook met een lopende band. (kijk maar even het kleine videootje) en daarna natuurlijk Happy Hour.

Woensdag
Begon met regen maar halverwege begon toch de zon weer te schijnen en zijn we toch maar weer boodschappen gaan doen en gelijk een stukje fietsen. Toen we terug kwamen waren ze bij onze camper de bomen aan het snoeien wat een hoop herrie was en vuiligheid van het zagen maar dat hebben ze met een bladblazer weer weggeblazen en daarna natuurlijk Happy Hour.

Donderdag
Vandaag begon weer een zonnige dag en toen maar meteen lekker de bedden verschoond en de was gedaan. Daarna met de fiets naar het kippenrestaurant waar we heerlijk hebben geluncht, met ik en Piet en Marie kip natuurlijk en Alie Bakkeljauw alles overheerlijk en daarna hebben Piet en ik nog een heerlijk toetje genomen hmmmmmmmm.
Alie en Marie gingen even naar buiten om te roken en zagen toen een klein rood poesje in een soort afvoerbuis zitten zoals je op onderstaande foto's kunt zien dat was een zielig gezicht. Portugezen die daar ook zaten te lunchen zetten er een tafel onder met een stoel erop en hebben toen het poesje bevrijd, die man die dat deed zat wel onder de schrammen maar dat was geen probleem het poesje was gered en rende heel hard weg en was niet meer te vinden. Toen afgerekend en weer richting de camping door de Ria Formosa. en daarna natuurlijk Happy Hour.

Lmvf4423Img_4081Lbkb3522Gnbd0211Fipe0216

Knipsel2Knipsel