24 januari 2020 - Cartagena, Spanje

De week van maandag tot vrijdag

alie-70-jaarZaterdag is Alie jarig !! 's morgens koffie met gebak. Welkom vrienden en familie!!

maandag 20 januari
Weer een nachtje in La Garoffa met heel veel wind zeg maar storm en veel regen. Ik dacht dat de camper omvergeblazen werd zo hard. Maar in andere delen van Spanje was het veel erger dus we mogen nog niet klagen.Het was wel heel koud en hebben de hele dag de kachel aan gehad.

Dinsdag 21 januari
Vertrokken uit La Garoffe na een stormachtige nacht, Marie was uit bed gegaan om te kijken of er geen rotsblokken waren losgekomen, ha ha ha.Er was ook geen warm water om te douchen. Toen maar lekker stokbroodje gehaald en wegweze. Weer een prachtige mooie tocht door de bergen tot Vera waar  we eerst even boodschappen zijn gaan doen en we een mooie camping hadden gevonden. We stonden boven op een berg met prachtig uitzicht, maar de ondergrond was een beetje blubberig . Maar toch nog even gezellig in de zon Happy Hour.

Donderdag 23 januari
Vandaag weer een nieuw avontuur. Onderweg naar Aguilas naar de camping waar we vorig jaar Piet en Marie voor het eerst hebben ontmoet, maar helaas pindakaas geen plaats meer. Toen zijn we maar doorgereden naar Cartagena en daar scheen de zon weer. We staan nu op een camperplaats 7,5 km van Cartagena. Ook vandaag weer Happy Hour in het zonnetje.

camper-piet en marie-Veralekker nat in Verarivierbeddingc2f11f3a-1268-46aa-bb5d-3e3b86a3f801Alice & Marie nabij CartagenaCartegena-2020-3Cartagenacartagena-4

Vandaag  vrijdag zijn we met de bus naar Cartagena gegaan en als toerist reis je dan gratis.
Een hele mooie stad ook een klein hapje gegeten.

Zaterdag gaan we ook naar een klein plaatsje hier vlakbij en gaan we daar lekker eten en en de verjaardag vieren van Alie want die wordt zaterdag 70 jaar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en Wil:
    24 januari 2020
    Alice, alvast hartelijk gefeliciteerd en jij ook natuurlijk Ron. Wij gaan morgen en route, via Biarritz en Salamanca naar Lissabon en Sintra. Daarna zien we wel, we gaan in ieder geval naar Fuseta. Hebben jullie nog iets van Hans Kooistra gehoord? Groet. Jan en Wil.
  2. Marie Grapendaal:
    We zijn er hoor morgen vroeg! Piet en Marie xx
  3. Joyce van Hamersvelt:
    25 januari 2020
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria!!! Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd Alie en geniet van een gezellige dag met z'n allen, haha. Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Dikke zoen!!
  4. De Bolle:
    25 januari 2020
    Alice, van Harte gefeliciteerd!! 70 jaar!....ongelofelijk en er dan nog zo goed uit zien, komt dat allemaal door die druiven daar! Maak er een leuke dag van lekker wijf!
  5. James Croque:
    25 januari 2020
    Alie, van harte gefeliciteerd en een fijne dag.
    Groetjes aan Ron
  6. Thea: