19 januari 2020 - La Garrofa, Spanje

ff de week doornemen !!
Dinsdag 14 januari weer op weg naar Camping Malaga Beach, mooie reis maar de camping was niks alles dicht op elkaar en daar houden wij niet zo van, toen maar weer naar een camping waar we al eerder hadden gestaan in Nerja (spreek uit Nerga) mooie natuurcamping met veel fruitbomen.

877e2c47-5f9b-4dee-ac03-b539055c40e2camping-Aula de la Naturalezacamping-Aula de la Naturaleza-2

Woensdag 15 januari naar Nerja het stadje op de fiets natuurlijk, winkelen en lekker eten flinke hamburger met patat heeeeerlijk. Toen weer naar de camping en weer happy hour.
Donderdag 16 januari op weg naar weer een nieuwe bestemming. Piet had weer een prachtige route langs de kust uitgestippeld naar Castell de Ferro. Ook hier weer een leuke camping met veel groen.
Hier zijn wij 3 dagen gebleven, beetje fietsen, wandelen en winkelen en toen kwamen we in een heel leuk straatje met een hele mooie muurschildering waar we wat foto's hebben gemaakt. Ook was het hier een feest voor Alie want er waren heeeel veel poesjes en die zijn daar goed door haar verwent. Zaterdag naar de markt en daar hadden ze heerlijke kippen aan het spit 10 euro met een bak gebakken aardappeltjes erbij heerlijk. Ook daar op de markt nog 2 T-shirts gekocht "s nachts wel slecht weer veel wind.

strand-castell de ferro-2strand-castell de ferropiet-moet buiten wachtenmarkt-castell de ferro-3

alie-castell de ferro-2alie-castell de ferro

markt-castell de ferro-2markt-castell de ferromuurschildering-ron en mariemuurschildering-ron en marie-2

muurschildering-alie-met geschilderde poes-2muurschildering-alie-met geshilderde poesmuurschildering-alie-2

Zondag weer verder naar een nieuwe bestemming, ook weer langs de kust naar eerst Balerma maar daar was de camping vol, toen naar La Garoffe waar we vorig jaar ook hebben gestaan hier blijven we 2 nachtjes en dan weer verder en even afwachten wat voor weer dat we kunnen verwachten dus al met al niet spannend, maar wel mooie reizen langs de kust dankzij Piet want die zoekt de wegen uit samen met Marie.

rivierbeddingla-garoffa-1la-garoffa-piet-marie-ron-aliela-garoffa-piet

1. P.C. Grapendaal:
    19 januari 2020
    Wat maak jij mooie dingen mee gaaf hoor
  2. Jose:
    19 januari 2020
    Oh leuk en erg mooi daar :-) geniet ervan.
  3. De Bolle:
    20 januari 2020
    Het ziet er prachtig uit, het lijkt net een vakantie..