14-december 2019

14 december 2019 - Conil de la Frontera, Spanje

Alweer een tijdje niks gehoord van ons maar dat betekent niet dat er iets mis zou zijn, integendeel het gaat met ons prima.
Nadat Marie en Piet waren vertrokken naar Nederland hebben wij de draad weer opgepakt en ook weer leuke dingen gedaan zoals fietsen eten en drinken en niet vergeten op tijd happy hour. We zijn nog een paar keer naar Olhao gefietst en daar lekker gegeten. Ook hebben we nog een bezoekje gebracht aan het kippenrestaurant en hebben toen voor Hans Holleeder een kippetje meegenomen waar hij erg blij mee was.

FusetaOlhão, PortugalWijnne wijnne

Onze nieuwe buren op de camping Ger en Emma zijn ook vandaag vertrokken, en Ger gaf ons nog een half flesje witte wijn wat over was gebleven bij het koken?? Alie vond het wel lekker zie de foto.

Verder zijn we afgelopen woensdag vertrokken uit Fuzeta richting Spanje het plaatsje El Rocio daar troffen we ook Ineke weer een kennisje die we al eerder hadden ontmoet en hebben daar een behoorlijke happy hour mee gedaan, in El Rocio zijn we twee dagen gebleven en toen hadden wij het daar wel gezien een leuk plaatsje met alleen maar zandwegen waar je met de fiets niet door komt dus zijn we met de fiets aan de hand maar gaan lopen, zoals je op de foto's kunt zien was het er helemaal uitgestorven wel zagen we nog iemand die de tanden aan het poetsen was van een Paard.

InekeEl Rocío PaardentandartsEl RocíoEl RocíoEl RocíoEl RocíoEl Rocío

Vrijdag vertrokken naar Rota camping Playa Aguadulce en daar 1 nachtje op de camping waar we door een hele kolonie poezen werden opgewacht hier waren we vorig jaar ook al geweest.

Rota Cadiz Camping Aquadulcerotarota

Vrijdagochtend weer vertrokken naar Conil de la Frontera waar we een mooie camping hadden gevonden in een prachtig natuurgebied Camping Cala del Aceite, daar aangekomen bleek alleen het naturisten gedeelte open te zijn. Wij even rondgereden maar dat vonden wij toch niks voor ons iedereen in z'n blote reet!!
Toen weer opnieuw gezocht en toen kwamen we hier weer Conil de la Frontera bij camping La Rosaleda.
Een hele grote camping met mooie plaatsen maar toen kwam ik er achter dat de TV ontvangst niet goed was dus morgen verhuizen naar een andere plek. Alie is nu lekker bezig met het eten Hache met Rode kool, het ruikt al heerlijk dus dat wordt smullen vanavond.

happy hour 5 uurVandaag weer gewoon Happy Hour om 5 uur (NU).

Morgen als het een beetje weer is lekker fietsen en naar het strand!!??

1. P.C. Grapendaal:
    14 december 2019
    En dit heb je zelf opgeschreven knap hoor
  2. Ron Schutte:
    Ja Piet grappig hè 👍😇
  3. Han:
    14 december 2019
    Het ziet er allemaal heerlijk en ook gezellig uit, jullie komen het jaar wel op een goeie manier uit !! Veel plezier
    Hier in Valkenswaard was het vandaag 7 graden en veel regen, ook leuk☹️
  4. Ron Schutte:
    14 december 2019
    Hier was het vandaag 17 graden, morgen minder maar we moeten niet zeuren elke dag feest!!