19-december 2019

19 december 2019 - Marbella, Spanje

Gisteren vertrokken bij Conil de la Frontera we hadden het er wel gezien , afgelopen zondag aan de boulevard een kopje koffie gedronken strandwandeling en toen de stad in en lekker Pizza gegeten en Alie heeft onderweg nog wat poesjes van eten voorzien, veel harde wind en regen dus toen besloten we om een deur verder te gaan.

Ons plekje op de camping in Conil de La FronteraAlie schelpen zoekenUitwaaien op zondagmorgen!!Kopje koffie aan de boulevard

Poesjes hebben hongerDe poesjes kwamen niks te kortTak op het dakzomaar een straatje in conil de la frontera

's Nachts met die harde wind was er een tak afgebroken en die kwam op onze camper terecht met een harde klap, niks gebeurt dat was dus geluk hebben. Maandag waren we ook nog even bij een chinees warenhuis naar binnen gegaan, terwijl Alie hoedjes aan het passen was gingen ze sluiten maar het was daar zo groot dat ze ons niet hadden gezien en bijna hadden afgesloten maar gelukkig hadden we dat door.

Hoedjes passen bij de chineesHoedjes passen bij de chineeszomaar een straatje in conil de la frontera

Nu zijn we op een camping in Marbella camping Buganvilla mooie camping met zwembad en mooi restaurant waar we gisteravond een drankje hebben gedaan erg gezellig, ook regen maar de voorspellingen zijn goed en.....tv ontvangst dus we hoeven niks te missen.
We blijven hier wel even tot na de kerst en misschien dan weer iets anders.

zomersplaatje Camping La Buganvillahappy hour 5 uur

Dit was het even in het kort.....later meer morgen naar Marbella met de bus want het is met de fiets niet te doen (als het een beetje droog is).

1. Jacob Schutte:
    19 december 2019