12 november 2019

12 november 2019 - Fuseta, Portugal

Afgelopen vrijdag op de fiets gezocht naar een plaatsje Porches waar volgens zeggen veel aardewerk te koop zou zijn. We hebben het helaas niet gehaald de heuvels(bergen) waren te hoog toch proberen maar het lukte niet 2x afgestapt en toen weer richting de camping, onderweg nog even koffie met een Pastel de Nate? (dat is een lekker gebakje) en daarna gewoon zoals gewoonlijk om 16.30 uur Happy Hour.

Zaterdag zijn we vertrokken richting Fuseta onderweg ook natuurlijk weer koffie gedronken en boodschappen bij de Lidl en daar vonden de dames ook een Nederlandse winkel en daar hebben ze Hagelslag gekocht hmmmm. We hadden een leukplekje gevonden maar zijn later weer verhuisd. Helaas staan we nu niet zo dicht bij elkaar, maar  toch samen leuke dingen doen en elke dag Happy Hour, zo ook vandaag de eerste dag met Herman die hier al meer dan 20 jaar op de camping staat zomer en winter.

😃 Wij hebben het hier wel naar onze zin Zondag was het hier een rommelmarkt nou dat was echt een rommelmarkt zoals je op de foto's kunt zien wat een zooi dat houd je niet voor mogelijk. Daarna lekker gegeten bij La Plage

Img_3927IMG_3916Img_3915Img_3913marie-met-eenpasteldenateAlie-en-Marie

pastel de natePastel de Nate hmmmmmmmmmmmmmm!!😃

1. Joyce van Hamersvelt:
    12 november 2019
    Oh jaaaa, die taartjes zijn heerlijk, kan ik me nog herinneren toen mijn ouders daar nog woonden. Lekker genieten met z'n allen!! De buren zijn naar Dommelen vertrokken, alleen de grote spullen moeten nog weg geloof ik. Ik volg het totaal niet, maar wat een rust, heerlijk. Verder gaat alles zijn gangetje, mijn haar is inmiddels grijs dus ik ben een totaal ander mens geworden haha. Lieverds tot snel weer dikke kus!!!