12 januari 2020

12 januari 2020 - La Linea de la Concepción, Spanje

Alweer een week voorbij
Na Malaga zijn we vertrokken naar Vélez Malaga en zijn daar 1 nachtje gebleven wel een aardige camping maar niet om langer te blijven. We hebben daar wel nog lekker gegeten in de camper, heerlijke Gamba's zelf gebakken met tomatensalade en een lekker wijntje (ALIBALI) en natuurlijk een lekker biertje.

1aee730b-4b28-463d-9338-a19ed3bd0091f7e19b93-4664-4fea-adee-acebcd7f9b96Img_4566Img_4538

Toen vertrokken naar Estapona een prachtige route door de Sierra de las Nieves (het Sneeuwgebergte) zo mooi!! In Estepona zijn we 2 nachten gebleven ook wel een leuke camping (Camping Parque Tropical) met zwembad waar ik dan ook nog heb gezwommen maar ook niet leuk om te fietsen.

zwembad-estaponaservicios

Toen richting Gibraltar en ook noge even een Spaanse gasfles gekocht in Marbella en nu hoeven we ons over het gas geen zorgen meer te maken. Gelukkig hadden Piet en Marie zich al laten horen en hebben toen afgesproken bij Camping Sureuropa in La Linea de la Concepcion, wwar we meteen zijn overgegaan naar de orde van de dag "HAPPY HOUR". Hier op de camping Kippen, Poesjes en een Pauw.

IMG_20200112_082709Img_4696Img_4598IMG-20200111-WA0000

Gisteren zaterdag 12-01-2020 zijn we naar Gibraltar geweest, eerst met de fiets door de douane dat was wel lachen en toen over de landingsbaan naar het centrum en daar een lekker hapje gegeten en toen met een busje en nog vier mensen (russen) naar de berg. Wat een geweldige ervaring het uitzicht en tussen de apen prachtig.

0051384e-76e0-4c71-a83b-b97a83d58fc0Img_4696Img_4662

We hebben genoten en toen weer naar beneden en met de fiets weer naar de camping 7 kilometer dus dat stelt niets voor. Toen nog even van het laatste zonnetje genoten tijdens het Happy Hour.

Voor vandaag zondag 12 januari weten we nog niet waarheen maar dat horen jullie later wel weer.

1. Joyce van Hamersvelt:
    12 januari 2020
    Wow, adembenemend uitzicht, grote apen zeg en heerlijke garnalen. Goed bezig allemaal, gezellig dat Piet en Marie er weer zijn. We lezen het avontuur weer verder!! Gister bij de nieuwe buren op visite geweest met de andere over- en zijburen, was gezellig, hier alles prima verder XXXXX