25 november 2019 - Fuseta, Portugal

Het zou Zondag een mooie dag worden en dat is het zeker geworden. We zijn met ons clubje naar Olhao gefietst, Piet op zijn vouwfiets en wij op de elektrische er achteraan. Piet was al een beetje vooruitgefietst. Op een gegeven moment fietste Marie ff alleen, komt er een gast met 1 1/2 tand bij haar fietsen. Had ze toch nog sjans🤣. Hij fietste echt mee tot Olhao, zo'n 8 km. En daar was Piet gelukkig al aangekomen.

Hans, een vaste campinggast die hier al zo'n 20 jaar staat, vroeg of we nog naar Olhao gingen, want zijn computermuis (met draadje) was kapot en hij vroeg of wij er een wilde kopen voor hem. Nou dat hebben we dus gedaan en de muis gegeven als verjaardagskado. Mooie tocht weer.

Toen even door het grote warenhuis gelopen en Piet kon het niet laten om in zo'n kinderautootje te kruipen wat zoals jullie kunnen zien grappige beelden opleverde.

Daarna langs de boulevard een heerlijke lunch naar binnen gewerkt, Marie en ik een Hamburger speciaal Alie Kip en Piet een heerlijke ommelet met alles erop en eraan heerlijk en geweldige bediening.

Toen langs het botenkerkhof gefietst wat een zootje daar maar het leverde wel mooie foto's op. Van rotzooi opruimen hebben ze daar nog niet gehoord, je weet niet wat je ziet....

Bekijk ook de video

piet voelde zich nog even kind-3piet voelde zich nog even kind-2apiet voelde zich nog even kind-2piet voelde zich nog even kind-5piet voelde zich nog even kind-1

Img_4062Img_4063Img_4065

geen-autokerkhof-maar-een-botenkerkhof-3geen-autokerkhof-maar-een-botenkerkhof-2geen-autokerkhof-maar-een-botenkerkhof-1

happy hour-4uurAl met al weer een heerlijk dag met natuurlijk als toetje het Happy Hour.

waalre

1. Jan en Wil:
    25 november 2019
    Staan jullie weer op de camping?
  2. Ron Schutte:
    25 november 2019
    Ja we staan weer in Fuseta en het is hier niet zo gezellig als vorig jaar, maar dat kan ook niet anders want jullie zijn er niet !!
  3. James Croque:
    25 november 2019
    Heeeee, jullie genieten volop!! Lekker hoor, super