22-23 november 2019

24 november 2019 - Fuseta, Portugal

Vrijdag de hele dag een beetje kwakkelig weer, maar s'avonds naar de KARAOKE in het oude filmtheater in Fuseta. Het was geen Karaoke zoals wij het wel eens meegemaakt hebben, maar het was heel leuk en heel professioneel. De mensen die zongen, hadden een prachtige stem. En het werd al leuker. Lekker meezingen en op het laatst nog dansen tot diep in de nacht! Alie en Marie waren wel kapot van al dat dansen, maar was de moeite waard!.

Zaterdag heerlijk garnalen gebakken met Piet en Marie in de skottelbraai. Marie had een geweldig recept met witte wijn, spinazie, room en parmezaanse kaas. Verrukkelijk!

happy hour-2 uurDit was tevens ons happy hour moment ook al was het vroeger dan we gewend zijn.

23-11-2019-lekker-garnalen-eten-met-met-marie-en-piet-523-11-2019-lekker-garnalen-eten-met-met-marie-en-piet-623-11-2019-lekker-garnalen-eten-met-met-marie-en-piet-323-11-2019-lekker-garnalen-eten-met-met-marie-en-piet

Vanavond karaoke in Fuseta. Volle glazen wijn. Zo hoort hetVanavond karaoke in Fuseta-7Vanavond karaoke in Fuseta-6Vanavond karaoke in Fuseta-5

Vanavond karaoke in Fuseta-2Vanavond karaoke in Fuseta-1Vanavond karaoke in Fuseta-4Vanavond karaoke in Fuseta-3

1. Jowan:
    24 november 2019
    Volgens mij komen jullie nóóóóóit meer terug !!!(en gelijk heb je....😉)
  2. Joyce van Hamersvelt:
    24 november 2019
    Pfff, weer een en al gezelligheid!! Jullie groeien dicht met al dat eten en drinken. Voorlopig niet terugkomen, veel te mooi en gezellig daar!!! Dikke kus