18 t/m 21 november

21 november 2019 - Fuseta, Portugal

Maandag zijn we met Piet en Marie weer richting de berg gereden de Monte Java op, 474 m.hoog heel mooi maar te hoog voor de fiets. Piet en Marie hebben dat wel gedaan met de scooter maar dat was ook voor de scooter een hele klim. Wij zijn daar vast koffie gaan drinken en gewacht tot zij terug waren. Zaten we daar op het terras knalde er een bestelbusje met achteruitrijden tegen een Mercedes op, bestuurder reed gewoon weg.

Toen weer op weg binnendoor, komen we een verlaten huis tegen met giga sinaasappelboomgaard. Huis bekeken, van 1929, oud...vies..maar sinaasappels roken erg lekker.......dus Alie en Marie tasje vol.

Was weer een fijne, zonnige dag, met om 4 uur happy hour.

Dinsdag ook een beetje relax gefietst en toch ook weer 4 uur happy hour.

Woensdag begon met regen, dus geen broodjes gehaald, ook weer een relax dagje fietsen toen het droog was en  koffie drinken in Fuseta en toen we buiten de camping reden zagen we het vrachtwagentje van de camping staan en de laadbak was spontaan om hoog gegaan, die hebben ze toen met een ander voertuig weer omhoog geduwd. Ook weer 4 uur happy hour

happy hour-4uurWat een leven, fietsen koffie drinken eten en elke dag om 4 uur happy hour als we dat maar volhouden??

Vandaag alweer donderdag broodjes gehaald en het begon te regenen dus afwachten maar!!

ManderijnImg_3991IMG_3995

Van reisblog naar fotoboek