03-december 2019

3 december 2019 - Fuseta, Portugal

Vanmorgen wisten we al wat zou komen Marie en Piet gaan naar huis. We hebben bijna 2 maanden met elkaar door Spanje en Portugal gereisd en samen veel mooie plaatsen bezocht. We zullen ze missen. We zijn de dag begonnen met bij ons bij de camper lekker koffie met Pastel de Nata oooooh wat is dat toch lekker. Dat gaan we voorlopig niet meer doen want dat is een echte dikmaker. Toen zijn we naar de visafslag gegaan en hebben daar overheerlijk gegeten Alie en Marie Dorade en Piet en ik Kabeljauw stoofpotje mmmmmm.

Toen nog even een lekker kopje koffie op een terrasje in het dorp en als afsluiter Happy Hour op de Camping. Toen afscheid genomen van Marie en Piet die gingen hun Camper stallen in Moncarapacho en vliegen morgen vanaf Faro naar Nederland om op 6 januari weer terug te komen.
We hebben weer afgesproken omstreeks 15 januari in de buurt bij Gibraltar om dan weer gezellig verder te trekken richting Nederland waar we ongeveer eind maart terug zullen zijn.

lekker smullennog 1 keer lekker gegeten met marie en pietlekker doradekabeljauwpotjepiet neemt afscheid

1. P.C. Grapendaal:
    3 december 2019
    Was erg gezelig tot gouw
  2. Jowan:
    6 december 2019
    Wat een rust...... en wat zullen jullie afvallen !! Ipv “happy hour” nu zeker iedere dag “sad hour” ? Ik hoop dat jullie tóch blijven genieten ! Wij gaan as donderdag weer een paar daagjes naar Alfons en Gina..... ok moi !